پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1403/02/11 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 5159
حضور فعال شرکت های دانش بنیان و فناور عضو پارک علم و فناوری مازندران در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (IRANEXPO) 15 شرکت دانش بنیان و فناور عضو پارک علم و فناوری مازندران در پنج حوزه فعالیت شامل برق و الکترونیک، صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات و شیمیایی در پاویون استانمازندران واقع در سالن 41 به منظور ارائه توانمندی‌های زنجیره ارزش استان حضور دارند. 

 

نمایشگاه اکسپو 2024 به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد. تاکنون پنج دوره از نمایشگاه برگزار شده است و ششمین دوره آن از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است. 

 

اكسپو رویدادی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است كه هر پنج سال یكبار در كشورهای مستعد برگزار می‌شود. در این رویداد جهانی و استراتژیك هر كشور تلاش می‌كند، شكوه تاریخی و تمدنی گذشته، فرهنگ و دستاوردهای علمی، فنی و نوآوری كشور و ملت خود را به بهترین شكل در معرض نمایش قرار دهد. 

 

هدف از برگزاری اکسپو 2024، نمایش گذشته، حال و آینده‌ کشورهاست که در آن دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، علمی، پیشینه فرهنگی و همین‌طور دورنمای توسعه‌‌ کشورها به نمایش گذاشته می‌شود و محلی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری، موافقت‌نامه‌های تجاری و نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برترین محصولات صادراتی زنجیره‌های ارزش استان می‌باشد.