پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1403/02/08 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 5158
استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان: معیار ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان است

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، یوسف نوری، در جلسه با مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری مازندران و نخبگان استان، شرکت‌های دانش‌بنیان را محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی توصیف کرد و گفت: معیار ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان است.

استاندار مازندران با اظهار این‌که نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران زنجیره توسعه مازندران هستند، ادامه داد: حمایت دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری مازندران مورد تاکید جدی است.

وی با اظهار این که شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران باید بیشتر تقویت و حمایت شوند، تصریح کرد: رسیدن به بهره‌وری اقتصادی در سه بخش اقتصادی، خدمات و فرهنگی مازندران فقط با توجه واقعی و عملی به شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان است.

استاندار مازندران با اشاره به این که معتقدم توسعه مازندران باید با عینک و نگاه نخبگان عملیاتی شود، گفت: تاکید می‌کنم که دستگاه‌های اجرایی استان باید بکارگیری از نخبگان را عملیاتی کنند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت تعادل بین آنها اهمیت دارد.